Konstgjord Andning!


Precis som rubriken lyder, så hade jag tänkt att försöka återuppliva denna gamla blogg. Jag har ingen som helst aning om innehållet, dock så känner jag att det kan vara skönt att skriva av sig lite. Eller, ventilera som andra också kallar det.

Jag måste nog säga att idag har varit en ganska bra dag. Inte för något speciellt har inträffat, utan den har bara varit helt okej. Förutom att TV:n helt plötsligt slocknade mitt i hockeyn när den va som mest spännande. Enligt Viasat var det på grund av dåliga väderförhållanden. Men trots det, så lyckades Sveriges juniorer ta sig vidare till final i JVM.

På tal om vädret, så ska stormen "bedarra" enligt SMHI. Jag undrar hur dom tänkte när dom valde ordet "bedarra". Varför inte bara skriva "avta". Är det inte tillräckligt meteorologiskt kanske?

Anyway, snart drar andra semifinalen igång mellan Kanada och Ryssland. Jag tror Kanada tar det mot Ryssland. Men vem som än vinner den matchen, så kommer nog Sverige få svårt i finalen.

Jag sneglar på klockan och ser att den skriker åt mig. LÄGGDAGS!!! Så jag antar att jag ska slita mig från denna sköna läderstol och bege mig mot sängen!

God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sherry

Congratulations! You were able to have a good day even though the tv went out in the middle of a game :), love Mom

2012-01-04 @ 13:38:17
Postat av: ViasatSupport

Hej!



Mitt nanmn är Angel och jag jobbar på Viasat. Vi vill gärna beklaga och förklara det som skett:



Enligt uppgift är det var det en isbildning på den utrustning som sköter Kaknästornets vidaresändning till vissa tv-operatörer som orsakade utsändningsproblemet.



Jag vill verkligen få fram att vi har förståelse för alla reaktioner som väckts.



Mvh Angel

Viasat Support

2012-01-04 @ 15:39:03
URL: http://viasat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0