Då var det dags igen...



Nu börjar vintern smyga sig in hos oss, så jag antar det är då man antar sig bloggandet igen. Dels är det tidsfördrivande men det har också någon form av mental lättnad för min del. Ibland kan det vara skönt att "skriva av sig" som det heter.  Nu vet jag inte om jag kommer hålla mig inom dom vanliga bloggramarna. Dvs uppdatera världen med allt jag gör, för det gör man väl nog på Facebook och andra medel. Jag har nog inte alls tänkt igenom vad det kommer att vara för innehåll här. Kanske lite "reminiscing". (tillbakablickande kanske det heter på svenska?)

I vilket fall, så ska jag återgå till det andra jag pysslade med innan jag kom på att jag skulle blogga. Men förhoppningsvis så kommer det mer här inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0