Getting older and going strong



Dagen har blivit natt. Jag och Adde inleder min födelsedag med att irritera oss på uppdateringar till COD som inte till en början ville fungera som vi ville att dom skulle. Men nu har vi fått ordning på vårat irritationsobjekt. Så vi kommer väl engagera i oss att game:a COD hela natten lång. Ett alternativt sätt att fira sin födelsedag på.

Imorgon blir det firande på allvar. Vi alla närmaste ska samlas hemma hos damp och mingla. Kommer bli riktigt trevligt. Bara att Adde kom upp ända från Borås är grymt kul. Så dagen imorgon kan bara bli skitbra. Dessutom så har Hanna något i gärningarna för morgondagen. Jag vet inte om jag ska vara nervös eller inte. Men vi får se vad hon har hittat på. Marcus har ju skrämt upp mig lagom för henne påhitt.

Men redan idag fick jag endel presenter av mina kära vänner. Bland annat en tvålpump formad som en stor näsa som man ska klämma på för att få ut tvålen. Tvålen kommer då ur ena näsborren. Trevligt värre ! Man känner sig säkert jätteren efter att smetat in sig i något som kommer ur en näsborre. Jag fick även massa bakelser från Sarah som va sjukt goda. En hel påse tom, som jag och Adde mummsar på genom nattens framtåg.

Nu har vi lyckats installera alla uppdateringar till spelet. Så nu ska vi geek game:a !




Tack för mig...



Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas din kropp har lätt för att läka =P

2009-11-07 @ 10:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0