Galning !



Jag är så sjukt taggad på röj ikväll!

Svep hela, rök hela din spliff. Festa tills du inte pallar nå mer och sen gör det lite till.

Jag brakar in på din hemmafest, har en flaska och ett flak, vart ska jag lägga de? Dricker tills vi tiltar, vad har du väntat? Och mina Bangerz vill ha spliff, vart har du tändare? Körde 50/50, dricker nog en lika stor. Ingen här kan svepa den som Bangerz Crew, din idiot. Men du skyller på den är för stor, det kallar jag för ett bitchie move. Vad jag ska göra nu kan ni gissa, playar skiten som en galning, tills dom skriker som en galning. Shit då va man fuckad igen, hade egentligen inga planer på att bli fuckad ikväll.

Hey är det Bangerz mode på ditt party, hitta ni mig där, där i köket med en spliff i min hand. Grabbarna är fuckade. Någon snubblar runt och alla verkar lite packade. Det här är helt koko crazy typ av skit. Samma galningar som pratar fast dom saknar medicin. Vi spelar hög musik, någon gör en handstand och lampar går i golvet, the shit hits the fan man. Korkar upp en flarra öl. Inget jäpp, inget snack, bara flashar med min klass. Du kan spela fet med pimpin, vi har bazzat din sluts.

Jag har en öl i ena handen och en öl i den andra, ställer ner dom och tar en shot, japp nu kör vi! Cause there aint no party like a Bangerz party, cause a Bangerz party dont stop. Jag är så full så jag kan knappt stå, tittar någon då och påbörjar ett slagsmål. Dom andra är i soffan med en fet, tittar på oss och undrar vafan ni håller på med. Så går det, förstår ni, när man har uppehåll. Är ölen slut? Shit då måste jag druckit 12. Det är inte hälsosamt, men ändå fett som fan.

Låt oss rulla som en sinnesrubbad snubbe ikväll, de luktar som ingen rullar bubbel ikväll. Så jag får stila mig, hålla mig till våran grej. Och jag vet att manskapet känner allvaret för vi kan blaze. Varför hinka sprit när man kan kicka weed? Jag sitter på soffan som om det vore klister på soffan. De va längesen som ciggen blev rostad. Upp med papper, fumlar runt med mina händer, måste cirkulera flera enligt tidtabellen och det är inget party om jag inte får röja som en galning!

Svep hela, rök hela din spliff. Festa tills du inte pallar nå mer och sen gör det lite till. Låt oss röja som galning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0