Micro School Blog !? ( MSB ? )




Yes, då satt man här i plugget. Just för tillfället gör vi ett arbete om Darwin´s evolutionsteori. Lite sådär halv spännande. Jag är redan klar med att hitta all fakta som vi skulle ha gjort. Så då blir det att man har lite dötid att slå ihjäl. Snart är det också dagens höjdare, vilket är frullebulle. Bästa som händer på dagen lixom. Vad som händer sen är fortfarande dagens rebus. Men det visar sig. Jag får ju visst inte ta en powernap när jag kommer hem, har en viss person bestämt, Jävla facist !!! Men hämden är ljuv säger jag bara ! 

Nu ska jag återgå till lite Mafia Wars nördande. Eller kanske bara sitta och surfa skitdåliga pr0nsidor. Det visar sig. 



Tack för mig...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0