Sommar !


Som ni har märkt så har det varit väldigt mycket inaktivitet på bloggen. Detta ber jag självklart om ursäkt för. Men jag har haft mycket annat som snurrar omkring mig.

Att sitta framför datorn har blivit något som inte händer allt för ofta nu när det blivit sommar ute. Jag känner att det finns lite annat att pyssla med än att sitta inne framför datorn.

Så tillsvidare så kommer bloggen inte alls vara lika aktiv som den har varit förut. Nu säger jag inte att det inte kommer skrivas alls på den, men i betydligt mindre omfattning.



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: sherry

hey, thats a good sign your living in the moment and not just writing about it. Love you lots and miss you/Hanna too. Yo mama :)MOM

2009-06-27 @ 16:24:08
Postat av: factory coach outlet

Nice post! Your article is full of guider wisdom and really constructive. Thank you for sharing with more bloggers.

2011-03-23 @ 09:16:06
URL: http://www.factorycoachoutlets.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0