Yes Yes Yall !



Jag är en mycket trött man just nu. Har precis kommit hem från en heldag med aktiviteter.

Först kom Loow och Stefan för att hämta mig, då vi skulle åka till Arboga för att hämta "sladd-bilen". Så vi åker dit, kollar på bilen och sedan kör den vidare till Stefans päron. Där skulle det grejas med diverse service av motorolja och annat skojs. När vi hade förfrusit våra små fossingar där en stund, åkte vi vidare mot Örebro. Vid detta läge så hade Stefan inte någon värme i 740:n han körde. Men jag och Lollo hade det varmt och skönt i våran bil.

Lollo klenade av på väg mot Örebro. Hon är ju så sjuk så. Vi stannade till hos henna så Stefan fick värma sig lite. Sen var det bara att bege sig mot mitt garage och börja med skruvandet. Vårat största mål var att få värmen fungerandes. Efter många om och men, så fick vi skiten att fungera tillslut, helt underbart ! Vi vart gladare än någonsin, och som små barn dagen innan julafton begav vi oss ner mot isen för att testa det nya vrålåket.

Pärlan gick som en dröm. Vi åkte runt och sladdade samtidigt som vi käkade after eight. Vi pumpade musik till en halv hackig skiva med kassa technolåtar på. Men det bästa, vi hade VÄRME. Det vart så varmt ett tag att vi va tvugna att ta av oss jackorna och gläna lite på rutorna. Det trodde vi aldrig skulle få göra med den bilen.

Vi sladdade omkring på isen bra länge. Men tillslut bestämde vi oss för att dra en raggarrunda in i stan. Vi åkte överallt och ingenstans. Men mycket sladdande vart det. Att man kom hem levandes är bara tursamt.

Men nu är man åter hemma. Måste ladda upp batterierna inför morgondagens sladderi. Vi tänkte att vi skulle lyckas åka på isen när det är ljust också. Lite roligare då. Dessutom ger detta mig en anledning att vända rätt på dygnet igen inför skolan.

Så jag kan inte säga mer än tack och godnatt för min del.


Dagens Bästa:

Två tjejer ~20 står vid mejeridisken och inhandlar varor till vad som verkar bli en tacokväll.
Tjej 1: Alltså kolla på det här!
Hon plockar en 2dl crème fraîche från hyllan och pekar på etiketten.
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Kolla, 30% fett! Det är ju jättemycket!
Tjej 2: Ja fy, men vi måste ju ha crème fraîche. Vad ska vi göra?
Båda står tysta en stund och ser förkrossade ut när den ena tjejen ser något på hyllan och skiner upp som en sol.
Tjej 1: Kolla! Den burken är på 5dl!
Tjej 2: Ja vadåra?
Tjej 1: Men fattar du inte? Om vi köper 5dl-burken istället för 2dl-burken så är det ju 30% fett utspätt på en större yta.
Tjej 2: Men åh det är ju klart. Fan va bra vi är!
Och så traskar de vidare i butiken.




Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Inget Namn



Tejnare!!

Hoppas allt är bra?



Vill bara rekommendera min super grymma blogg..

Eftersom min blogg inte är som alla andras och jag har nyligen börjat blogga igen så borde du ta och läsa den..

Du kommer älska den. Tro mig skulle ALDRIG ljuga om något sånt.

Se för dig själv.



Du får ju oxå fler läsare om du kommenterar tillbax... ;)







Kramiss M

2009-01-07 @ 18:36:14
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: JC

klockrena brudar... Jag älskar sånt!!! =D

2009-01-10 @ 11:49:07
URL: http://xjcx.blogspot.com
Postat av: Jenny

MOHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA, inte skratta så mycke på länge.. åt brudarna asså.

2009-01-14 @ 16:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0