Stilen Är Elektrisk...

God kväll mina kära vänner. Jag är ganska nyvaken just nu, men tänkte ändå att jag skulle lyckas få ihop ett par rader och summera gårdagens bravader.

Igentligen hade jag planerat att bara ta det lungt för en gångs skull. Men så får jag ett samtal från en stycken Hanna. Hon överraskar oss med att hon kommer upp till Örebro över helgen. Så efter diverse övertalning från Hannas sida, så går jag med på att haka med ut.

Kvällen börjar dra ihop sig, så jag rör mig mot Lollo där Sofie också lyckats tagit sig dit. Kort efter att jag anlänt hos Lollo så åkte jag för att hämta Hanna. När vi väl var åter hos Loow var det dax att korka upp. Brudarna hade fullt upp med att style:a sig. Själv satt jag bara och njöt av vyerna, nickade till med en och en annan låt medans jag då och då vilade ögonen på TV:n.

Lollo: Har ni något mer ni ska göra ?
Vi: Njaae...
Lollo: För jag ska nog pilla lite på mig själv...

När brudarna var klara med sin stylening, så började vi röra oss mot stan. Vi hade tänkt att dra till MM. Men efter diverse röstning så struntade vi i det. Vi åkte omkring och gled istället. Sen ställde vi bilen på Järntorget, för att röra oss mot björnis per fot istället.

Väl inne på Björnis så var det inte alls för mycket folk när vi kom. Men efter någon halvtimma så var det fullspeckat. Bersen sveptes och drinkarna halsades. Vi rockade på dansgolvet som vanligt. Jag träffade även två gammla polare jag inte träffat på 100 år. Riktigt kul ! Jag och JOhanna sluta också fred för kvällen. Det gick imot att göra det. Men tillochmed jag kunde fälla ut min vita flagg. Bara för din skulle Johanna ! Grattis i efterskott !

När det var dax att lämna björnis bestämde vi att dra till brorsan för att se vad han gjorde. Han hade också vart ute och ränt omkring. Vi kommer dit, men lollo och sofie vart inte så långvariga. Det vart bara jag och Hanna kvar. Så brorsan rycker fram Absinten och whiskeyn. Absint är farligt må jag säga. 85% och det känns på läpparna och i halsen lovar jag !

Lite senare så tryckte vi på lite nostalgi rullar att softa till. Nämligen Snuten i hollywood. För bra filmer ! Eddie och hans grymma skratt. Hans sätt att alltid sätta sig själv och andra i trubbel. Finns bara gott att säga om filmerna !

Jag och Hanna vart vakna tills morgon timmarna. Lite senare kom Kiss-Steffe, Jove och Elly förbi en sväng också. Så då var man tvungen att resa på sig och gå upp.

När dom alla hade dragit så skämde jag bort mig med tacos. Jag älskar tacos ! Hade tacos vart en person så hade jag gift mig med den, och verkligen älskat den tills döden skiljer oss åt ! En sak jag aldrig tröttnar på iaf.

Jag vart så trött efter att ätit så mycket, så jag la mig en stund för att vila. Och nu ett antal timmar senare så sitter jag här och bara njuter av lugnet. Jag funderar på dra ut och lira lite golf. Jag hörde nämligen att Stefan spelade för han skrek -NEJ hela tiden. Så jag ska väl gå ut och visa hur det ska gå till.

Om jag har tur så kanske Hanna skulle dyka upp lite senare för att kolla på SAW 5. Lungt blir det ikväll för mig del iaf. Jag är en mycket sliten man som behöver vila sin kropp. En massage hade inte heller suttit helt fel. Så om någon känner sig frivillig, så ring gärna. Om inte annat så får jag väl tvinga Hanna till massage.

Nu ska jag iaf röra mig ut mot TV:n för lite golf.

Ha det bäst !

Klappa dina händer när jag går förbi, KLAPPA !

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: David

klapp klapp =P

2009-01-11 @ 19:43:35
URL: http://yazdany.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker vi alltis ska ha vit flagga ;D

2009-01-16 @ 21:46:22
URL: http://hannahbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0