Sladdaråååå !



Sådär ja, nu har guds nåd falligt över oss sladdtokiga. Våran högra makt välsignade oss med lite snö som vi kan ha kul i. Och sladda är precis vad vi gjort kvällen och natten lång. Vi började med att åka ner till skön Lången och kolla om dom hade ordnat till någon bana. Och det hade dom minsan. Det stog ca 4-5 bilar när vi kom ner dit. Så vi slängde oss ut på isen och gasade runt den fina banan.

Efter ett par välparerade svänger och ett antal isknakningar, så bestämde vi oss för att rulla in mot centrum. Vi drog iväg mot mässan för att kika om några var där och sladda. Och det var dom. Och samma där, så hakade vi på ett par varv. Men sen kom farbror blå och åkte efter oss medans vi sladda. Dom hade inte så mycket annat för sig, så dom slog på blåljusen och stanna oss. Det vart bara böter för varselljus. Rätt hyggligt av dom. Kunde botat för vårdslöshet, skattemärket och för att reg skylten inte va synlig. Så det var lite trevligt iaf.

När vi hade förhandlat klart med polisen och sladdat så var OKQ8 vårt nästa mål där det skulle inhandlas korv och urineras. Sen fick vi också order om att åka och möta upp resten av gänget vid MAX. Där tjoades det medans folket åt. Vissa hade även planer på att ta med diverse skyltar hem för användning istället för dyra möbler. Ja, varför inte !?

Åter igen bestämde vi för att dra ut mot lången och sladda ytterligare. Vart inte så många varv innan vi drog därifrån igen.

Nu sitter man hemma, försöker tina upp från denna -13 gradiga vinternatt. Sjukt kallt ute vill jag lova. Borde vara förbjudet att det ens finns så kalla vintrar !

Nu ska jag springa ut till köket och göra en utav mina skumma cravings mackor. Nämligen med smör och senap. Jag vet, det låter äckligt. Men jag vart så sugen på det,och det var gott !

Imorrn blir det ännu mer sladda. Fast då med en 740. Hihi, kommer bli mycket spännande. Mer det får ni höra då.



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0