Han har bloggat !!!



Yes gott folk. Jag har tagit mig i kragen och satt mig ner för att skriva ett par rader. Ni som bloggar vet säkert att man har sina downtimes när det gäller bloggandet. Jag har helt enkelt inte haft motivation att skriva något.

På senaste tiden har jag vart så sjukt trött. Känns som att jag bara har sovit, sovit och sovit. Och det är nog vad jag har gjort också. Ja, förutom när jag är i skolan. Okej, jag ska inte ljuga. Det har hänt att man slummrat till där också, men bara när man blivit tvungen att se någon halvtaskig film man sett 13 gånger innan.

Livet rullar på och skolan flyter på. Allt är nästan i sin ordning. Livet går väl aldrig helt smärtfritt framåt. Men hur kul skulle det vara om det bara gick bra hela tiden ?

Igår (Fredag) var jag på möte med socialen, närmare bestämt familjeenheten. Jag var nämligen där för att dom skulle göra en utredning på mig. Och ja, det är nästan lika hemskt som det låter. Men inte riktigt så illa. Jag ska nämligen bli kontaktperson åt en person. Självklart så måste socialen godkänna att jag kvaliciferar för jobbet. Men det kändes bra och dom verkade nöjda. Jag har även lejt mina närmaste vapendragare Milla och Lollo som referenser. Dom ska fylla i lite frågor om mig. Hoppas dom är snälla och inte svarar för ärligt, haha.

När jag va klar med utredningen, så fick jag precis ett SMS av min käre mor om hur det hade gått. Jag svarade tillbaka; Jo det gick skitbra. Dom frågade om mitt förflutna och så.

Varav min Mamma svarar tillbaka; HAHAHAHAHA ! "Förflutna" vilket roligt ord. Jag svarar tillbaka att hon har rökt alldeles för mycket weed i sina dagar.

Då hennes svar till mig blir; Ja, men och dom som kom ordet "Förflutna". Till sist kom jag och Mamma fram till att det var en gång i tiden ett gäng som satt och tände på samtidigt som dom hittade på roliga ord. Ett utav dom vart "För-flut-na" Som min Mamma beskriver ordet. Själv ser jag inte riktigt humorn i ordet, men mammor vet väl bäst !? Fast du kan vara lite lost ibland, så älskar jag dig ändå.

Idag har jag också hunnit med att boka våra biljetter för våran kryssning vi ska på. Det blir hela gänget. Dvs Jag, Lollo, Milla, Sarah, Hanna och Dannie. Jag är fruktansvärt taggad inför den. Det kommer att bli sjukt kul, eller sjukt och kul. Aa, det låter mer likt våran style. Vi kommer sätta fartyget i sån gungning att den kommer ur kurs ! Åbo prepare, here we come !

Efter alla dagens bravader var det planerat att fördriva nattens timmar med fest. Men allt eftersom tiden gick, så vart jag bara tröttare och tröttare. Jag vart helt avtaggad på att festa. Att sitta och chilla järnet lät mer inbjudande. Istället gav jag Stefan i uppdrag att köpa med Marabou och Cola för en session av ultimate svullning. Vilket vart helt lyckat enligt mitt tycke. Jag fick även besök senare på nattens timmar av mina Bangerz. Milla lyckades också komma ihåg att ge mig min parfym hon har ruvat på i två månaders tid nu. Tack Milla !

I veckan har jag också hunnit med att boka tid för min tatuering. Men fick inte tid förens i mars, men jag väntar mer än gärna tills dess för att få tatuera mig där. Den blir ganska stor och den ska placeras på ryggen. Vad jag ska göra får ni se när det är färdigt.

Klockan är snart 05 tidigt lördag morgon. Borde man sova ? Nej, jag ska vara rebbelisk. Eller så kanske jag ger upp för denna natt och kryper mot sängen för diverse drömmar. Jag vet inte hur många gånger jag har sett filmen American Gangster denna vecka. Men den är ju så bra. Att den är baserad på en verklig händelse känns också som ett plus i kanten. Jag vet inte varför, med det tillför något i filmen på något sätt.

En liten notering för er som har Facebook. Börja spela Mafia Wars ! Sjukt kul spel. Jag fastnade direkt ! Och om ni gör, så säg till så vi kan gå med i varandras mafia och styra herraväldet. Desto fler, desto starkare ! Till och med Milla och Lollo har satt sig in i spelet. Inte för att jag vill på något sätt sätta någon ribba där pga deras intelligens. Men det är rätt enkelt när man väl kommer in i det hela.

Nu ska jag bege mig in i Mafia världen igen. Be there or be square !


Syns man inte, så finns man inte !


Swallow My Words, Taste My Thoughts And If It's Too Nasty Spit It Back At Me !


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0