Degididoo



Största deg-dagen idag. Jag vaknade inte förens vid 19 snåret idag. Det första jag tänkte när jag vakna va att jag ville somna om. Sjukt trött var jag.

Min syrra kom in oräkneliga gånger och retades med mig om att jag skulle vakna. Och som ni vet, så är man inte speciellt glad när man är nyvaken och dessutom fortfarande trött och vill sova. Men mitt skrik stoppade inte henne. Hon visste väl att jag var för trött för att resa mig ur sängen och göra något. Så hon fortsatte att retas. Hon tände och släckte lampan som om hon vore ljusteknikern för årets nya epilepsi hak.

Eftersom hon envisades om att inte sluta. Så gick jag tillslut upp. Men min syster måste varit på någon typ av hämd humör. För när jag väl va uppe, så kom hon in flera gånger och bara irriterade skiten ur mig. När jag hade skällt ut henne och uttalat mig med diverse hot, så roade hon sig med att spela fotboll med min dörr som bollplank. Vid detta läge var jag en mycket irriterad man. Så jag sliter upp dörren och verkligen säger åt henne på skarpen. Hon bara ler mot mig och svarar snällt att hon bara spelar fotboll. Det är nu man visulerar sig att kasta ut henne genom fönstret och låser dörrarna så hon får sova i jul-krubban på gräsmattan.

När jag hade lyckats återhämta mig från min systers hämd. Så satte jag mig lungt framför datorn och bara chillade. Kollade diverse sajter, läste lite bloggar och bara njöt av tillvaron utan en irriterande syster.

Efter att insett att jag suttit vid datorn alldeles för länge, så tog jag fram min lite mindre pubertala sida och tänkte att jag skulle börja städa. Jag har inte haft någon ork att göra sådanna vuxna saker den senaste tiden. Så där satte jag igång att börja röja. Det går oftast i regel ganska snabbt när jag städar. Och även denna gång gick det bekvämt snabbt. Plockade undan allt skit, röjde på skrivbordet där man har som mest skit. Sen var det bara att plocka fram dammsugaren och finnish the job så att säga. ( Lät nästan lika cool som en yrkesmördare där )

Och nu precis fick man ett samtal från Lollo att mina Bangerz kommer hit IGEN. Inte för att jag klagar, men det är ju trots allt Lördag lixom !?

Nåväl, jag ska väl göra mig förberedd på deras intrång.


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0