Slitage !



Nu måste jag
ännu en gång gråta ut, men alla våra kändisar gör ju det i Se & Hör så varför skulle inte jag få göra det. Jag har så groteskt ont i min kropp, altså sjukligt ont. Det är nu man inser hur lite man har ansträngt kroppen riktigt ordentligt. Men det är ändå lite paradoxalt. Även fast jag har ont, så är det skönt på något sätt. Nu tänker du att jag nån typ av machokist, men så är det inte riktigt. Måste va nån kroppslig belöning som gör att det känns skönt för att man har rört på sig. Att jag har ont i knät är ganska förstårligt eftersom jag dunka den rakt ner i golvet, men resten måste bara vara från dålig smörjning i kroppen.

Jag är ganska trött känner jag. Jag höll på att somna till hos Kiss-Steffe, men lyckades ändå hålla mig i schack. Jag har en stark känsla av att jag kommer sova tungt och skönt inatt. Förhoppningsvis inte vakna med allt för smärtsamma känningar, Om fallet blir så, så korar jag morgondagen till veckans vilodag då enbart sofistikerad lathet gäller. Vilodagen kanske skulle innehålla bubbelbad och bastu för att mjuka upp kroppen lite. Bara tanken av det får mig att må bra.

Jag har börjat med ett kosttillskott. Detta påtvingades av Madame Hanna. Hon ansåg att detta var ett måste för mig som inte äter fisk. Kosttillskottet är nämligen Omega-3, vilket är fiskolja. Enligt konsumentverket ska man äta fisk 3ggr per vecka. Jag äter fisk typ 1g per år på sin höjd, och då äter jag någon fiskpinne eller en McFish på donkan. Hur mycket som är fisk i det går nog att diskutera. Men nu har jag tagit tag i saken och ger mina fiskoljepiller en ärlig chans. Funkar dom vare sig det är placebo eller äkta effekt så kan jag tänka mig att fortsätta med dom.

Nu ska jag nog surfa omkring på nätets alla vågor och se vad jag kan lära mig för nytt idag. Det blir nog inget allt för advancerat eftersom min hjärna ligger halvt utanför min skalle och pekar mot sängen med en arg blick.


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Madame Hanna

Jag kan få dig att göra det mesta haha, snart äter du lika mycket piller och dricker lika mycket kaffe som jag :D

2009-02-18 @ 13:08:51
URL: http://enannandelavhanna.blogg.se/
Postat av: Low

Bosse! stå emot! låt henne inte förändra dig! Vet ju att hon redan lurat i dig kaffe.. NOOOOO!!!

2009-02-18 @ 18:02:22
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0