Facebook Lovin !



Tjaa !

Idag har jag en såndär stör-mig-på-allt dag. Men ändå inte så att jag blir arg lixom, men ändå väldigt kritiserande mot saker iaf.

En utav mina tidigare tankar idag har varit kring förhållanden. Eller, mer när förhållandet tar slut. Det är när ett förhållande tar slut, som man märker hur besatta och stryrda vi är av internet och communitys.

Det är nästan sjukt. När man står där och bråkar med varandra och man vet att detta kommer leda förhållandet till graven, så hör man en röst i bakskallen som påminnner en att ändra förhållandestatus på Facebook. Och gärna så fort som möjligt. Jobbigt om man gör slut på stan eller nått så det kanske tar någon timma innan man är hemma. Då har det stått att man haft ett förhållande med en person, fast man inte haft det, ÖVER EN TIMMA, SHIT !!! Det är lite så det känns.

Dagens Rebus: Vad gör du så fort du har gjort slut med din pojk/flickvän.
Rätt Svar: Ändra förhållandestatus På Facebook (GLÖM FÖR I HELLSKOTTA INTE DETTA !)


Jag VET att du hört det förut. Jag har sagt det till dig hundra gånger. En ny dag är som en ny chans att börja om ! Så gör det !



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0