Nattliga Äventyr !



Klockan är strax 06:00 och jag har precis landat hemma framför datorn. Så vad har jag gjort fram tills 06 på morgonen ? Ja du, det undrar jag också.

Egentligen har hela dagen vart otroligt skön och slapp. Jag har degat framför burken och bara tagit det allmänt lungt. Framåt kvällskvisten bestämde jag mig för att rehablitera min kropp lite. Så jag la mig i bubbelbadet och blandade ut vattnet med diverse SPA-produkter som enligt flaskan ska mjuka upp och massera kroppen. Mjuk vart jag, men när kommer massagen ?

Innan jag hoppade i badet så hade jag och Kiss-Steffe sagt att vi skulle hitta på något. Eftersom han bara spelar TV-spel hela dagar och nätter var det dax för honom att komma ut och andas annan luft än vad fläkten på hans Xbox-360 ventilerar ut. Även mina Bangerz Loow och Millzors skulle med och hänga i gäng.

När jag är klar med mitt badande och duschande så springer jag ner i handduk till mitt rum där jag skulle från nakenhet bli beklädd. Rätt var det är så hör jag knackningar på mitt fönster. Jag tittar ut mellan mina gardiner och ser en stycken Millzors och en stycken Loow. Dom perversa snuskisarna stog och spionera på mig. Tänk om jag hade börjat klä på mig och stått utan handduk. Då hade ju dom fått gå i terapi livet ut. Hur skulle jag kunna förlåta mig själv för det lixom !? Så jag springer till dörren och släpper in dom små liven, varav Loow vräcker ur sig "- Varför ser du så chockad ut !?" Jaa, varför skulle jag göra det ? Folk brukar ju stå och knacka på mitt fönster runt midnatt när jag står näst intill naken i mitt rum.

När jag hade fått på mig kläder och gjort allt jag skulle göra så inväntade vi Kiss-Steffe. Vi drog oss sedan mot vårat favorithak, även kallat Statoil. Jag va lite hungrig så det vart en Fransk varmhund för min del. Lollo berättade också att hon hade fått slut i sina batterier i sin dild... Ja, i sin leksak. Så jag fick köpa med en banan åt henne. Vi stog och velade en stund om vad vi skulle göra. Lollo envisades om att hon var trött och ville hem för att nanna kudde. Men detta gick vi inte med på. Så kom någon på den kloka ideén att vi skulle dra en sväng till Arboga för att hälsa på Borg. Så vi sätter oss i bilarna och äventyrar med siktet inställt på Arboga.

Väl framme hos Borg får vi reda på av hans kompis som är där att Borg sover. Så vi alla stormar in och väcker honom. Det första han säger är att vi ska kolla på hans däck som står uppstaplade i ett hörn. Vid senare tillfälle bekänner han också att han blivit arg på en kille och tänkte hämta en motorsåg för att såga av hans arm. Lustig kille den där Borg. Men ett gott skratt fick man iaf.

Vi vart inte så långvariga i Arboga. Så efter lite skitsnack och youtube-klipp satte vi oss i bilen igen mot Örebro. Flickorna var trötta, så dom åkte hem och sov. Jag och Kiss-Steffe hade fått labbarna om ett nytt 360-spel. Så våra planer var att åka hem till honom för att spela så klart. Men med ett obligatoriskt stopp på Statoil ännu en gång för att köpa vaken-juice. 3st Powerade köpte jag. Ni vet dom där blåa. Detta inköp gjordes med hopp om att jag skulle hålla mig pigg, men tror dessvärre att resultatet kommer bli att jag kissar blått istället.

Vi satt och spelade men fick även besök av Jove då hon hade chansen till en rast. Så det vart lite skitsnack med henne en stund innan jobbet kallade igen. När vi åter igen var kvinnofria så fokuserades alla våra sinnen till TV:n igen och fortsatte spela. Tiden gick och Jove skulle hämtas. Så jag tog chansen att bli hemkörd på samma gång. Det nalkades Karaoke hela vägen hem. Låtlistan innehöll endast Björn Rosenström favoriter.

Så nu sitter man här, sneglandes på klockan och sängen. Om jag lyckas få liv i Fis-Louise, så tar vi nog en tripp till Nora för att göra upp det sista med min kommande tatuering jag ska göra i Mars. Tiden är bokad och klar, men det känns som att det vore ett plus om hon faktiskt visste vad hon skulle tatuera också.

Så om jag klok nu, så beger jag mig till sängs för att jag ska bibehålla mitt glada humör tills imorgon också.



Om man inte vet var man ska är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram.



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0