Micro Blogg

Jag känner att det är läge för en micro blogg då jag sitter här hos Kiss-Steffe. Jag är helt slut i kroppen efter spelandet på anstalten. Det vart ett par hårda och intensiva timmar vi spelade. Men kul var det, sjukt roligt faktiskt. Riktigt trevliga grabbar måste jag säga. Första matchen vann dom egentligen med 8-9, men sen körde vi sista målet vinner, vilket var vi som gjorde. Så vi säger att vi vann, men enligt dom vart det lika. Andra matchen mot en annan avdelning fick vi spö med 17-15 eller nått liknande. Men vi hade faktiskt kört slut på oss rejält innan, så det räknas inte. Jag lyckades även skada mitt andra knä som faktiskt inte jag hade ont i innan, men nu gör det ont iaf.

Nu ska vi kolla vidare på Southpark filmen sen ska jag och Loow bege oss hem för natten. Vidare bloggning kanske görs senare

Lollo Hälsar att hennes film "Ta mig i tvåan 4" kommer ut i sommar. Vi kan inte längta mer tills att den kommer ut.


Tack för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0