Long time no see...

Jag har inte bloggat på skitlänge. Jag är kass, jag vet.

Och att BBB valde att bajsa snett på mitt internet har inte varit till speciellt mycket nytta heller. Nu är jag utan internet i ca 2 veckor. Som tur har morsan mobilt nät som man kan sno lite då och då.

Det har hänt mycket på sistonde, tyvär så har jag inte tid att rabbla upp allt just nu. Jag menar, vi gör alltid så roliga saker så skulle ta mig en evighet att skriva allt som har hänt sen jag blogga sist.

Jag har dock lyckats att ta mig tiden att klippa ihop en ny film. Filmen är från i vintras då vi släpade Dannie på en pulka bakom bilen. Och fort det gick också.

Kolla in filmen HÄR !


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0