Jag Lever, Jag Lovar !!!



För alla er som trodde att jag hade dött, så är så inte fallet. Va synd tänker vissa nu, men jag vet att ni hatar mig bara för att det är så många som älskar mig.

Jag har knappt gjort något idag, men ändå så är jag ganska nöjd med dagen. Hela min dagsfilosofi som jag skrev om igår gick åt skogen. Min kropp var lite i strejk idag från gårdagens hårda pass. Men ändå kände jag någon typ av dragning till att träna mera. Även fast mina lår och ben kändes som att dom stog i eldsvåda, så bestämde jag mig för att ta på mig träningskläderna och dra en joggingtur. Vilket jag nu i efterhand anser som ett ytterst klokt val. Det känns så skönt i kroppen efter att man har tränat.

Egentligen skulle jag vart med på en pokerturnering ikväll där jag kunde hovat in massa cash, men av flera skäl vart inte turneringen av. Men det kommer flera gånger.

Mina resterande visioner för av vad som består av denna skenheliga dag blir nog till att bada lite bubbelpool. Om jag orkar, så kanske jag till och med sätter mig i bastun en sväng för att svettas av lite fett som är helt fel oplacerat på min kropp. Har jag riktigt mycket energi kvar i kroppen, så kanske det blir att göra lite små träningar i bastun. Haha, det där kan tolkas väldigt fel. Men jag menar på att kanske göra situps eller andra fysiska övningar som bygger muskler och bränner fett.

En större del av dagen har min hjärna präglats av en ambient visions jag har i skallen. För att prata ren svenska, så har jag en vision om hur en mix ska låta som jag vill göra. Jag hör hur mixen blir i skallen, sen gäller det att få ner det till verklighet också. Ibland när man har en sån vison, så slutar det med att låten blir helt annorlunda än vad man hade tänkt sig från början, men ändå att ens vision har tagit en dit. Så det brukar sluta bra i slutändan i alla fall. Jag måste bara slutföra min vision i skallen för att kunna påbörja mixen. Men jag kör skalman taktiken, med andra ord låter jag saker ta sin tid. Brukar sluta bäst då.

Nu ska jag använda min slötid till något helt ovettigt. Det kanske kommer ett inlägg senare ikväll.

Du kan inte alltid stanna i den egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland också !
- Nalle Puh


På väg nånstans och vet exakt vart jag ska. Våran väg hit den har varit fucked up rakt av. Säkert nyttigt för oss men det skiter väl vi i nu. För när jag är lycklig kommer  musiken ut.

Nu är det sol på min sida !



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0