Gästbloggare: Jovelina.blogg.se



Jag vill börja med att hälsa alla välkommna till Bobos blogg,
sedan vill jag meddela att det är jovelina som skriver,
eftersom jag tröttnat på att blogga på min blogg så sladdar jag runt här lite :)

Sitter här med nördarna Benjamin (Bo) och Kiss Steffe (Stefan) som bara spelar zombie spel som jag
btw drömde om inatt.. haha drömde att stefan och bo skulle fånga in Zombies i ett köpcentrum
men Stefan välte bilen som lockade in alla Zombies (det funkade enbart med volvo 740) men bilen
välte och Bo försvann och jag var i skogen och jobba, undra vad denna dröm betyder ?
Ska jag bli Zombie jägare eller ska jag låta alla dö ?

Nej nu kommer Lowlow och Dagny hit så nu vill jag inte gäst blogga längre, trots att jag är bäst!

Jag vill även lägga till lite bilder från tiden som har varit ikväll.

Tack och hej slut för mig!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0