Cruise & Rapdueller



Nu
har man kommit hem efter att vart ute och svinat en stund. Efter endel velandes på msn mellan mig och Loow så kom vi fram till att hon inte har något liv och att jag är ledig, så varför skulle vi inte dra ut och svina lite.

Våran första anhalt vart på norr där vi skulle träffa Lillen och hans polare, dom hoppade in i våran G-Ride sen gled vi vidare mot statoil där jag och Loow införskaffade oss varsin Redbull för att vi skulle kunna hålla oss vakna. Jag lyckades dock spilla ut halva min Redbull rakt ner i knät och kände hur mina kallsonger drog åt sig vätskan. Det fanns vissa konspirationer om att mina genitalier skulle få vingar och kanske flyga ifrån mig, men vadå shit happens lixom.

Vi lämnade statoil och drog oss vidare mot Dannie´s mamma där vi mötte upp Dannie för diverse hemliga uppdrag. Jag vart kvar hos Dannie en sväng, men efter en kort stund kom Loow tillbaks för att plocka upp oss båda. Vi drog oss vidare mot Kiss-Steffe där det spelades TV-Spel som vanligt. Att se Dannie spela TV-Spel är ungefär som att få ett epileptiskt anfall. Kan bara tänka mig hur det känns för henne när hon spelar.

Vi hade lite lösa planer på att rulla vidare mot haket där det festades, men både jag och Loow kände hur våra ögon trottsade oss fastän vi hade tryckt varsin Redbull. Nu hade iofs jag halva min Redbull i skrevet och Loow har druckit sig imun mot dem, men man tycker att man borde fått lite power. Men icke, vi var mycket trötta filurer som kände att det var dax att kalla det en dag.

Vi körde hem Dannie igen och begav oss mot "Svärorten" som Loow uttryckte sig så fint på när vi rapbattle:a på väg hem. Loow har någon nisch om att man måste säga "Jau" i slutet av varenda mening när man rapar. När jag försökte förklara för henne att detta absolut inte är en utav hiphopens element vart hon istället arg på mig och trotsade som en könsdebuterande 14 åring. I vilket fall hade vi roligt när vi flowade i rim halva vägen hem.

Jag har en väldigt paradoxal känsla för tillfället. Jag är ganska trött, men vill ändå inte lägga mig. Är det nu man ska singla slant och bara lämna allt åt slumpen ? Jag vet inte riktigt. Man kanske ska slänga på en rulle och somna in när kroppen anser att det är dax. Det är ju en dag imorgon också.


Om du försöker hitta hem men istället hittar en grop, kan du försöka att leta efter en grop. Då skulle du med all säkerhet inte hitta en grop, vilket skulle vara bra, för då kanske du hitter någonting du inte letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter.

Yippi-Ki-Yay Motherfucker, Ha En trevlig Helg Så Kanske Poletten Trillar Ner

Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0