Slips vs Fluga


Jag är så grymt hurtig idag. Eller, lite iaf. Jag har faktiskt vart ganska seg idag. Har mest bara legat och dragit mig i sängen och kramats med hundarna. Men sen lyckades jag sparka lite liv i mig själv. Nu har jag nämligen städat och snart tvättat allt som ska vara tvättat. Sen ikväll blir det någon typ av julmiddag som min bror har ställt till med. Han sa också att det va krav på slips/fluga för män och kjol/klänning för kvinnor. Så, jag måste hitta på något med en slips. Jag frågade om det va krav på vart på kroppen man hade den, och det fanns inget sånt krav. Så den får sitta på valfritt ställe, dock ska den synas. Annars tänkte jag att jag bara skulle säga att jag faktiskt hade på mig en slips och man får se den på egen risk. Men de sket sig när brorsan sa att den va tvungen att vara synlig. Iofs så kan jag ha en del av slipsen sticka ut ur gylfen. Det skulle funka, då är den iaf lite synlig!

Nu måste jag återgå till de mer vettiga. Men vi ska som vanligt avsluta med en Dagens Milla.


Dagens Milla Skämt:
Milla är så fet att hon måste sätta på sig skärpet med en boomerang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0