Ny vecka, Nya tag!

Lite kul bild att titta på


Ja, då går vi på en nya vecka då. Ska bli intressant att se vad denna vecka har att erbjuda. Känns som att det är ganska fullt upp till och från nu för dagarna. Vilket är skönt!

Idag va jag och Hanna iväg och tittade på en lägenhet på norr. Lägenheten va väl sådär, men den/dom som bodde där va ganska nasty. Jag menar, när man vet att folk kommer att komma dit på en visning, så känns det som att man borde städa lite iaf. Men det tyckte inte den som bodde i den lägenheten. Det låg skit överallt. Va lite nasty faktiskt. Men, vi ska på en till visning nu i veckan i Markbacken. Hoppas den lägenheten är något bättre. Har Milla tur så är den tillräckligt bra. Då får hon nya grannar. Dom bästa grannarna skulle jag vilja påstå! Jag måste nog erkänna att det faktiskt skulle va väldigt roligt att få vara granne med Milla. Men det kanske är nått jag bara tycker nu, man vet ju inte hur jobbig hon kommer bli som granne. Bara att hålla tummarna.

Jag och Hanna hade planerat att dra iväg till Kinaparken efter att vi hade varit på lägenhetsvisningen. Vi skulle bara förbi kliniken en snabbis för att uträtta lite saker. Men då när vi är där, så får Hanna reda på att hon faktiskt ska jobba idag. Det hade hon på något sätt förträngt. Så Kinaparken får bli en annan dag.

Nu ska jag fortsätta svara/skriva mejl till diverse företag. Men innan jag lämnar er så ska jag självfallet bjuda på dagens Milla!

Dagens Milla Skämt:

Milla är så fet att hennes blodgrupp är majonäs!



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: simone

kika in på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=simonesoderqvist och registrera dig. få 100 graranterade nya besökare! :) det bästa är att det fungerar ;)

2009-12-16 @ 19:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0