Fullt upp!



Tisdag, igen. Åter igen så tycker jag att dagarna bara flyger fram.

Men det har hunnits med mycket också. Jag har saker ända upp till halsen att göra. Men hellre det än inget alls. Mellan allt som ska göras, så ska man hinna köpa julklapparna också. Jag nästan färdig, bara ett par stycken kvar. Dock dom svåraste.

Samtidigt som jag har massor att göra, så känns det riktigt bra att ha massa bollar i luften. Har ett stort projekt på gång som måste ros i land. Mycket företag och människor som ska kontaktas. Mycket som ska göras och mycket som ska på något sätt gå ihop för att det ska bli lyckat. Men jag har goda vibbar för allt faktiskt. Som sagt så kommer det bli intensivt och svårt en tid framöver, men jag har en vision om hur det kommer se ut när allt är färdigt, och visionen är mycket vacker.

Jag är ganska trött idag, fastän att jag fick sovmorgon fram till 07:30 snåret. Tidigare idag så tänkte jag att jag skulle ta en powernap på en timma ungefär. Jag bad min Hanna Montana att väcka mig en timma senare genom att ringa till mig. Eftersom jag vanligtvis inte ha ljud på min telefon, utan har den på ljudlös med vibration, så satte jag på ljudet för att jag skulle vakna när hon ringde. Min plan gick inte som planerat. 3 missade samtal, 6 sms och 3 timmar senare så vaknar jag. Inte enligt planerna! Jag är dock fortfarande ganska trött, men är tveksam att jag kommer att kunna somna innan 02-03 snåret inatt.

Nu ska jag återgå till lite annat. Men som vanligt ska jag avsluta med dagens Milla är så fet att...


Dagens Milla Skämt

Milla är så fet att när hon vänder sig om så anordnar folk en "Välkommen tillbaka"- fest!



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0