Underbar dag !



Visst är det en underbar dag...

...Om jag inte hade känt mig så krasslig. Min kropp är rebellisk och anser att jag ska ha ont i halsen och känna mig febrig. Orättvist säger jag bara !

Min kropp är helt slut, men jag känner ändå inte för att sova. Tips på vad man kan göra ?

Imorgon är det fredag, då är det jobb som nalkas. Jag tror nog att jag får rycka upp mig imorrn även fast jag känner att jag är sjuk. När man jobbar med människor så kan man inte ringa in sjuk känns det som. Sen så ska nog vi bara ändå gå på bio, så det kan jag nog uthärda. Filmen som vi hade tänkt se är nya Fast And The Furious. Jag minns än idag hur jag längtade sen första dagen jag fick reda på att det skulle komma en 4:a. Och nu, äntligen så är tiden inne.

För övrigt så känns det som att saker och ting går åt rätt håll. Den senaste tiden har bestått av mycket kompikationer och motgångar på dom flesta plan vill jag nog säga. Men nu börjar sak för sak ordna upp sig, och jag känner hur glädjen sakta sprider sig mer och mer i kroppen. Inte ens denna jobbiga förkylning kan få mig på lutkant känns det som.

Jag har lärt mig mycket om mig själv det senaste året och även hur man ska hantera jobbiga situationer. Även fast vägen hit har vart fullkomligt skit och man ibland har tvivlat hårt på sin existens, så är den så givande på många sätt. Man måste komma ihåg att det alltid kommer sol efter regn, nångång i alla fall !

Nu på morgonen när jag har spionerat på vad som hänt runt om i världen, så läste jag på aftonbladet att han idolsnubben Johan Palm tvingades att avbryta sin videoinspelning på grund av att fansen vart för hysteriska. Detta fenomen är något vi sätt tidigare under idol avsnitten. Men, jag förstår inte riktigt. Folk som älskar den här killen utan att egentligen ha någon annan vetskap om vem han är, förutom det han frontar med i media och genom sin musik, som säkert för den delen är mest skriven av någon helt annan random snubbe. Kolla tex på hon Amy Diamond när hon slog egenom som 12 åring med låten Whats In It For Me. Hon hade nog inte någon större koll på vad hon egentligen sjöng om.

För att komma på spåren igen, så får ni själva kolla på klippet från aftonbladet. Jag tycker i alla fall att det är lite absurt. Men det är bara vad jag tycker !




Nu ska jag nog återgå till lite sängliggande.



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Kul att du hejar på mig, haha.

2009-04-02 @ 09:32:35
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Nej då, inte bara du. Jag tycker också det är kul, men "minnepinne" ÄR faktisk usb-minne på norska :)

2009-04-02 @ 09:42:51
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: David

Den filmen ska vi också se på fredag =P

2009-04-02 @ 16:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0