Small-Saturday



Idag var det ju Onsdag när man vaknade. Jag kom inte så mycket längre än till duschen innan det började ringa på telefonen om att jag skulle få besök. Lollo och Milla fick för sig att dom skulle komma förbi och hälsa på. Deras påhålsning började med att vi alla mest bara satt och snacka lite skit men sedan ledde till idén att Lollo och Milla skulle skjuta paintball på mig.

Så vi begav oss ut på gården med ett laddat gevär. Jag ställde mig ett antal meter bort medans Lollo siktade in sig på mig. Jag kunde höra dom gulfärgade kulorna vina förbi min kropp. Tills faktiskt ett utav dom träffade mig rakt på skuldran. Nu hade Lollo skjutit slut på sina 10 skott och det var dax för Milla att fatta tag i geväret och skjuta på mig. Även där hörde jag hur kulorna vina, men denna gång på en högre höjd. Jag tippar på att hon siktade på mig rakt i nacken, men konstigt nog så träffade hon endast med en kula, och det satt rakt på skinkan.

Då hade jag fått min dagliga dos av adrenalin, så vi begav oss vidare mott Sofie för att göra en liten påhälsning. Eller Milla och Lollo hälsade på Sofie, jag var nog mest där för att leka med hennes son. Jag och hennes son lekte "bilutställning". Jag vann faktiskt den tävlingen. Jag fick också medalj för det.

Efter besöket i positiva Frövi gled vi vidare mot Jove och Kiss-Steffe. Vi vart inte så långvariga där innan vi började bege oss hemåt igen.

Så nu sitter man här. Funderar på att kika lite på Family Guy. Sjukt kul serie.



Någon har också kommit ur Anime-GarderobenChockerande !



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0