Rebell !



Jag känner mig ganska rebellisk mot min kropp. Den säger att jag är sjuk medans min hjärna säger att jag är frisk. Kan det vara därför jag aldrig blir frisk ? Vad vet jag.

Igår vart det årets första basketmatch. För tungt var det. Hela gänget hade samlats. Musik och glatt humör gick hand i hand med våra swishande bollar från korgnätet när man satte den snyggt. Vi spelade en bra stund. Trött och svettig vart man.

Efter att vi dunkat hela kvällen så drog halva gänget mot Donkan där jag tryckte i mig 5 cheeseburgare. Jag beställde 7st från början. Men Lollo och Hanna fick hjälpa mig äta dem då jag insåg att jag hade större ögon än magsäck.

När vi alla va mätta och belåtna så ansåg vi att klockan började klämta, så vi drog oss hemåt för att nanna kudde. Men först nalkades det en varm och välförtjänt dusch innan man slängde sig i halmen. Jag vart dock ganska pigg av duschen, medans Hanna va väldigt trött. Men jag gav med mig, så vi la oss. Jag va nog lite trött fast jag trodde att jag va pigg, för jag somnade ganska fort.

Ikväll blir det ännu tyngre basketmatch med grillning också. Jag får inte glömma att ta med filmkameran så det kommer ännu en produktion av Bangerz Productions© Så när jag fått ihop tillräckligt med filmmatrial så kan ni vänta ännu ett tungt släpp från filmsidan. Håll ögonen öppna !



Påväg hem till mig för att pumpa basketbollen. Jag, Milla och Lollo sitter i bilen, Milla kör. Vi stannar vid en järnvägskorsning och väntar på att tåget ska åka förbi. Milla tittar ner mellan tuttarna, stoppar ner handen och tar upp nått mellan fingrarna och sedan stoppar det i munnen.

Milla:
- Oh, Lök !

Milla hade nämligen ätit en korv med bröd med torkad lök på. När jag påpekade vad hon precis hade gjort, så var hennes förklaring att hon självklart inte skulle göra det om lökbiten hade vart där sen typ igår. Men hon erkände senare att hon faktiskt kanske skulle äta den ändå.





Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Nathalie Vesterlund

Ja så jävla nice! :D

2009-04-10 @ 20:24:27
URL: http://vesterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0