Rainy Day



Inte alls lika fint väder idag. Det har regnat hela dagen.

Man kände redan när man vakna att det va tråkigt väder ute. Kroppen ville inte riktigt vakna till, och att samla energi nog för att lyckas kliva ur sängen var inte det enklaste.

Men tillslut bestämde jag och Hanna oss för att ta tag i våra liv och gå upp. Vi pratade ihop oss med Elly och Lollo.

Senare bestämde vi oss för att dra och käka någonstans. Så det vart en styrning mot Palette där vi alla beställde varsin pasta med ost och skinka.

Idag har det kommit ut en hemlighet som Lollo har hållt länge. Hanna visste dock om denna hemlighet.

Så vad är hemligheten om Lollo ? Jo, hon är nämligen prinsessa av ett land som längre inte finns. Lollo verkade inte tro att vi faktiskt trodde på henne, och till och med försökte ringa hennes far som skulle intyga detta. Lollo fick inget svar när hon ringde. Men det är klart vi tror henne. Var hälsad ers kungliga höghet Louise !

Nu sitter vi hos mig och glor igenom ett par dokumentärer. Vi bestämde oss för att dra hem ett par stycken och safta ner oss i soffan.

Dokumentärerna har vart all från kvinnors orgasmer, kannibaler och Fritzl.

Nu ska jag kika vidare på dokumentärerna.



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0