Oj...

Jag & Bror

Sådär ja, då va klockan redan 07:30 på morgonen. Det kanske är dax att få sig en blund innan man ska ta tag i dagen och jobba en sväng.

Jag råkade fastna framför datorn då jag pysslade med en högst prioiterad order från högsta direktivet. Nämligen Lollo. Men nu har jag gjort det kan orkar och kan för idag. Har suttit med det konstant sen 02-03 tiden. Och inget av det jag gjorde gick smidigt nångång. Bara motgångar hela tiden. Så mitt humör är inte på topp just nu. Men det blir bättre med en snus och ett par timmars vila, sen är man igång igen.

Jag talade också nyss med min bror på msn. Han är fortfarande i Vietnamn. Han berättar till och från att han blivit erbjuden att gifta sig med folks döttrar, så jag fråga honom lite mer angående detta idag, och vårat samtal löd:

Jag: Har du bestämt vem du ska gifta dig med än ?
Bror: Nej, men mitt utbud ökar varje vecka.
Jag: Då kan man inte klaga !
Bror: Tänkte att man kan ju gifta sig med en 17-åring nu, sen lägger man handpenning på en 11-åring som man plockar upp om en 5-6 år när 17-åringen man haft tidigare börjar bli lite hängig.
Jag: Jaa det skulle ju vara som en investering !
Bror: Ska jag ta med en åt dig ?
Jag: Jaa, ta med några stycken. Minst 4-5. Du vet hur jag är, tröttnar fort.

Kom nu inte och säg att vi är hemska på något sätt. Vi försöker bara hjälpa till i denna svåra tid i finanskrisen.



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0