För bra !

Min syster Nicole


God eftermiddag mina små alver !

Idag har vart en soft segardag. Iaf det som har varit hittills.

Planerna är att dra iväg med gänget och lira lite basket och grilla lite. Man får självfallet inte glömma cd-spelaren som ska dunka musiken till dunkarna man gör.

Men annars har det bara varit chill idag känner jag. Jag och Hanna låg bara och secondhanda hela eftermiddagen. Men min käre mor kom hit och väkte mig, hon trodde också att världsnyheter var det allra första jag ville höra när jag vakna. Så hon frågar mig om jag läst nyheterna. Så jag frågade om det handlade om pojken som aldrig fick sova ? Självklart syftade jag på mig själv, men jag var inte intressant nog för att skrivas om.

En stund sen var jag inne i huset och umgicks lite med min syrra. Hon tvingade mig att chatta med henne. Inte på MSN eller så. Utan hon gav mig ett Nintendo DS. Så där satt vi mittimot varandra vid köksbordet. Jag ritade bajshögar och skrev bajs. Hon var dock den mer seriösa som skrev "Vad gör du ?".

- Varför luktar du kaffe ?

Ja du, det kan man undra.



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, det är väl bra att jag gillar kaffe i alla fall? :D

2009-04-09 @ 16:58:56
URL: http://enannandelavhanna.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Jepp, håller med!



Cool header! Den gillade jag ;)

2009-04-09 @ 19:41:49
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: MOM

Hi Bo, Thats a nice picture of Nicole :)and you know you are glad your mom wakes u up cause, well just because!! LOve you- MOM-

2009-04-09 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0