Underbara tisdag !

Mina Bangerz !



Japp, det var den. Jag fick juh träffa mina hårdkokta Bangerz !

Dagen började med att jag och Milla drog till ikea där Milla skulle införskaffa sig nån typ av lådformad grej för att kunna få plats med allt hon har i sitt rum. Nej, inte riktigt, då skulle hon behöva en container. Men, där hon (enligt hennes svar jag fick) kan lägga sin hårtork. Ja, fråga inte mig. De va hon som sa det. Vårat äventyr som bestog av en jakt på denna ej ännu helt fastställda låda, gick ganska så snabbt. Hon vart kär direkt, jag kunde se det i hennes ögon när hon i säkert 3 minuter pillade fram och tillbaka på ett utav hjulen på lådan. Dessutom har Milla inte nått större förtroende på mitt korttidsminne. Hon frågade mig nämligen "- kommer du komma ihåg villken hylla och fack" Ja, sa jag. Men ändå på vägen dit, så tar hon ett papper och en penna och skriver ner det. Elaka tandtroll hon är. Jag minns fortfarande va det var.. Milla, Hylla 7, fack 1. SÅDESÅ !

Efter våran exotiska resa på ikea så drog vi oss mot våran andra gangiz, nämligen Hoe-Loow. Hon verkade lite drogad, men tror nog de va för att hon inte hade rökt på hela dagen. Dessutom fick jag en riktigt tung tröja från dom. Haha, tröjan va ett tecken på att mina bangerz känner mig allt för väl. Den va tvär grym ! TACK SÅ MÅNGA ! De roligaste va dock att dom slänger ur sig, "- den kanske är för stor" med lite sådär konstiga ögon. Med andra ord, "den är stor, men du är tjock också". Den passar nog utmärkt flickor.

Resterande eftermiddagen har bestått av att diskutera med stefan om det blir en resa till USA nu i oktober eller inte. Morsan satt i tele med en som faktiskt nog kan ta på sig jobbet, så också verkar vara riktigt bra. Men pengar kommer det att kosta. Hoppas bara på att de löser sig på bästa sätt iaf.

Klockan börjar ticka iväg mot sena kvällen. Jag ska nog slänga mig i sängen strax känner jag. Så man orkar med morgondagen i skolan.


Tack för mig...




Dagens IRC-citat

<Vico> min granne ser på porr
<Vico> jag får in hans trådlösa hörlurar



Denna blogg var sponsrad av: Ikea´s labyrint

Kommentarer
Postat av: Zook

Moget att inte lite på ditt närminne lixom! ;)

2008-09-18 @ 22:56:09
URL: http://zooka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0