Tänd ett ljus !

Varje kväll tänder jag ett doftljus, för alla utsatta människor i världen. Idag tänker jag på sjukdomen AIDS, och alla dess miljontals offer. AIDS sprids genom knark och sex. Om alla slutade med knark, och att ha sex på första dejten skulle AIDS försvinna. Många tror att det enda sättet att visa kärlek på första dejten är genom samlag. Men det finns faktiskt andra sätt att visa kärlek på än samlag. Som erotisk massage tex, sådär kul tycker jag. Alltså, tänk om alla kunde sluta tänka på sex hela tiden. Det finns vell andra saker i livet. Roliga saker. Som roliga komedier... Och roliga kommentarer. Men AIDS kan juh som sagt spridas genom knark också. Men hallå, måste man knarka ? Det är dyrt, ohygeniskt och förstör en rolig fest, sådeså! Min kompis Ester har haft AIDS 5 gånger. Nu är hon rädd att jag också ska få det. Hon bara gråter. Jag tycker det är jobbigt när Ester bara gråter hela tiden. Så jag har sagt till Ester, att om jag får AIDS, så ska vi hoppa tillsamans till Nangiala. För där finns det inge knark, AIDS eller erotisk massage. Hur som helst, det är synd om alla miljoner människor som har AIDS. Det här ljuset är för dom. AIDS är dumt, erotisk massage är tråkigt och jag hoppas att Ester slutar gråta snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0