School !



Japp det är det som nalkas just nu. Sitter i plugget och har precis gjort klart ett psykologi arbete. Arbetet handlar om personlighet. Mycket intressant område måste jag säga! Så nu har jag nästan 1 timme på mig att göra annat. Så jag passar på att skriva ett par rader i bloggen. Det är juh betydligt mycket bättre väder idag än var det var igår. Så kanske blir en liten sväng på stan för att spana in lite kläder med Emmelie. Men nalkas nog också en bers eller två som avslutning på shoppandet. Vad som händer sen är rent äventyr. Alltid lika spännande.

Nehfan, nu ska jag nog porrsurfa lite tror jag. kanske skriver lite senare.

Tack för mig.. sålänge.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Vad duktig du är Boskis :D PUSS

2008-09-09 @ 19:16:29
URL: http://teresia87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0