Rainy Tuesday...




Seg dag idag alltså... Det hela började med att jag försov mig. Vilket inte alls är så bra, men sånt händer ibland. Missa iofs bara en lektion, så de va lungt. Man tänker så konstigt när man är nyvaken. Jag vaknade till, och hade bara snoozat lite för länge, inte alls så de va nån större fara. Men då tänker jag istället, "äsch, jag är trött... jag somnar om" Vilket är helt idiotiskt. Jag satte mig till och med upp, men ändå lägger mig igen. Så istället försover jag mig till kl 08 istället. Jag ska igentligen gå upp 05:30. Bra slut i huvudet är man när man är nyvaken. Men men, som sagt sånt händer ibland.

Resten av dagen har vart ganska lungt. Jag råkade dessutom tappa min mobil i en bil när jag skulle få skjuts till bussen av en i skolan. Jag får typ fantom-vibrationer i låret. Den brukar vara där o vibrera ganska ofta, men nu är den inte de. Men ibland känns det som den ligger där och vibrerar. Är skönt på ett sätt att vara utan också, kan bara inte reta skiten ur mina bangerz med jobbiga sms. Men får ta igen det imorrn istället.

Kvällen börjar närma sig slutet, och ikväll ska jag lägga mig tidigt. Hade jag tänkt iaf, men det blir juh aldrig som man tänkt sig. Brukar juh alltid smita nått imellan. Men nu får det nog va nog från mig...


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0