Onsdag !!



Onsdag, veckans partyday, ja förutom fredag och lördag. Men jag anser fredag som helgdag. Idag är man lite sleten. Vart en sväng på MM baren igår kväll. Tanken va att ta någon bers eller två. Men det vart visst flera. Ganska många flera. De va jag och emmelie som drog dit, men vart senare på kvällen besökta av Tim , hans polare och André. Då drog livet igång rejält. Rolig kille den där André.

Efter många öl vart det beslutat att det skulle bli hemgång. Så jag och Emmelie drog hem till brorsan för att söva våra onyktra skallar. Stackars bror fick ta soffan medans man själv låg och gottade i en stor säng. Men det var han som erbjöd sig då. Jag har den skönaste brorsan alltså. Har är hur grym som helst. Mycket roligt han säger och gör. Men stackarn va sjuk igår, ändå hade han humorn på topp. Helt plötsligt kommer det en toapappers rulle flygande över huvudet på mig... Va bara att tacka och ta imot.

Så man fick sig nån timmas sömn sen var det raka vägen till skolan. Men ikväll ska jag ta med Danne ut på MM för lite öl och knulla. Så det blir mys. Vi ska tugga på varandras skägg och ta på varandras penisar samtidigt som vi säger "Skön kuk".

Jag måste tilläga att jag och Danne tog varsin tugga utav en blomma idag i matsalen. En blomma som stog på bordet. Men jag tror nog att den biten jag tuggade av var mer god. Han spottade ut sin direkt. Min var nog lite mer saftig och smakrik.

Dagen har annars flytit på rätt så bra. Har håltimma nu, bra passande efter maten så den får slinka ner fint och skönt.

Nu måste jag ladda upp inför "After-School" som jag och Danne ska utöva. Skål !

Tack för mig....

Denna blog var sponsrad av: Bladtuggning och spermapapper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0