Helg !

- Nicole


ojojoj, vart ska jag börja. Jag måste bara inleda med ett citat från en tjej i skolan. Vi satt nämligen och hade engelska. Vi satt parvis och en utav oss hade ett foto,  och man skulle förklara vad som fanns på fotot, så skulle sin partner rita det man förklarade. Läraren stog och förklara vad och hur vi skulle göra, och när han va klar så kläcker hon ur sig efter ca 15sec tystnad... "- Men, hur ritar man på engelska?" Jag tyckte det va så klockrent, men sorgligt nog va juh hon seriös också. Jag tycker vi ber en bön för henne...

Annars då? Jofan, livet är underbart. Plugget går bra, mina bangerz håller fortet som vanligt och... jaa, jag är lycklig. Mycket tack vare mina Bangerz ! Dom får mig alltid att skratta, på nått sätt iaf... men Milla måste jag nog säga skrattar mest åt mig.  Jag kan titta mot henne, sen helt plötsligt så står hon och garvar åt mig. Som igår inne på den där brud kläd butiken. Så står jag i kassan, helt normalt. Sen tittar jag mot milla, och där står hon och flabbar. Vad har jag gjort lixom !? Men man kan juh inte motstå att själv få sig ett leende på läpparna när Milla skrattar, de går bara inte.

Fredagen då, jofan. Tyngst är vi. De vart lite GH3 med diverse alkoholhaltiga drycker hos Mongloow. Får juh heller inte glömma vårat fisduett vi hade. Loow är nämligen tvär kass i kaggen, förlåt Loow, va bara tvungen.

Efter allt spel och fisande så rockade vi vidare till MM. Hände en hel del roliga saker där, även mycket äventyrligt när vi skulle dra till bilen sen. Haha... oj oj oj. Stackars pojk. Men det vart en väldigt lugn kväll för mig. Villket va skönt för omväxlings skull.

Men dagens största ära går till min syster ! Hon fyller hela 8 år idag. Tung är hon. Jag satt och tänkte lite förut, just om att hon börjar bli äldre. Man brukar juh prata om "-Ja, vänta tills hon blir 14 och blablabla" Men jag satt och tänkte, att hon börjar bli så gammal så hon snart skaffar Lunar. Varför just den tanken slog mig vet jag inte... Men ligger det ändå inte en liten sanning bakom det ?  I villket fall, hon är tyngst och nu är hon 8 år.

Idag då ? Jaa, det undrar jag med. Jag måste nog collaba med Snubbelfot och Mongloow sen. För att se vad som happelate´ar.



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0