Dude !



Shit, bra trött är jag. Vart en hård kväll/natt igår. Och med det menar jag verkligen HÅRD ! Jag och Danne anländer på MM baren strax runt 15 tiden, då det redan då börjas bersa. Det va ganska tomt med folk inne på MM så vi beslöt att vi skulle gå in till pasta en stund. När vi kommer in så möts jag av Alexandra. Hon va där med nån annan tjejkompis. Efter en stund kom Emmelie och Hanna också, så vi alla sattes oss tillsamans borta där Alexandra satt och snackade massa skit och hinka bers. För trevligt må jag säga !

Efter en stund så började de fylla på lite med folk på MM så vi alla rörde oss in dit. Där vart det full fart, jag tror tom att Alexandra slet ut mig på scen för att sjunga. Hemskt misstag. Haha,  oj oj oj villka äventyr. Önskar man kunde skriva allt, men tror jag håller det för mig själv. Häpnadsväckande om inte annat. Nog första gången jag blir helt ställd så där. Men fränt var det.

När klockan börja närma sig natten och dom skulle stänga så ansåg vi att vi måste juh ha efterfest. Och då sa vi att det skulle va hos Hanna. Men jag och Alexandra och Daniel på något vis kom bort ifrån Hanna och Emmelie. Men efter en stund så bestämde vi för att åka hem till Alexandras pappa, men vi va inte där länge. Så jag ringde Tim och frågade om han va vaken. Mot min förväntning klockan 03 på natten va han vaken. Så vi satte oss i taxin och rullade mot honom. Vi tjoade och hade oss en stund. Sen vart vi lite trötta så vi gick till sängs. Men även där hade jag och Alexandra party. Massa musik och "ligg-dansade" om man kan kalla det så. Men ni fattar ? Man dansar, fast man ligger ner. Skit spännande. Vi somnade nog inte in förens långt in på morgonen. Varför sova när man kan göra annat.

Idag har det vart en ganska lung dag. Jag och Tim bestämmde oss för att dra en buffé på pizza planeten. Så jag vet vad jag har att vänta mig av min mage. Efter krubbandet så gav vi oss iväg mot krämaren för att kika MP3 spelare. Min har juh "spårlöst försvunnit". Den måste fått ben, för de vore vell helt fel att någon har snott den. Så jag köpte en ny MP3, jag känner att ha musik mobilt är ett måste. När man går, sitter på bussen eller annat lixom. Efter att ha köpt MP3´n så drog vi oss mot Najs Price, jag köpte ett par DVD´s till brorsan, köpte dessutom en dubbelskiva till mamma med Johny Cash. Hon har nämt någon gång innan att hon och Stefan diggar dom. Så jag tänkte va lite snäll. Efter det bar det iväg mot Game där Tim skulle kika in några PS2 spel, men det vart inget köp där. Sen ansåg vi att det var dax att åka hem. Jag har inte sovit många timmar idag, så jag är en väldigt trött människa. Planerna är att dra ut ikväll också. Ska visst bli Olearys med Emmelie och hennes morsa, och några andra. Så får se hur det går. Om jag ska orka det så måste jag nog dra en powernap tror jag.

Tack för mig...



Dagens IRC citat:

<H_enke> En kompis berättade en helkul historia som är sann idag. Hans kompis tjej hade gjort slut med honom, och då belv han så sur att han lade räkor i hennes gardinstång. Efter några veckor stod inte tjejjen ut med lukten så hon flyttade tilll annan lägenhet
<H_enke> ....men hon tog med sig gardinstängerna :)::):):):




Denna blogg var sponsrad av: Smyg kyssande och Pattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0