Ännu en vecka...

Japps, ännu en vecka har trillat förbi bara sådär. Det går ruskigt fort nu för dagarna. Denna vecka har jag faktiskt samlat endel vuxenpoäng, nästan så man blir lite stolt över sig själv. I början av veckan kom jag hem till Monglow, sen helt plötsligt fick jag en bitchslap med febran. Mådde piss. Men grejen var att jag hade en redovisning att göra dagen därpå i skolan. Och det kändes bra onödigt att inte åka till skolan och göra redovisning, efter ett antal veckors arbete. Så när jag vaknar på morgonen kändes det värre, jag hade ingen lust alls att ens röra mig. Men jag hade bestämt mig att jag skulle åka dit, iaf bara åka dit, göra redovisning sen dra hem igen. För jag hade redovisningen det första jag hade på morgonen. Så jag drar mig upp iaf, tvär förkyld med sprängande huvudverk. Men jag kom iväg, gjorde min redovisning och fick till och med en stjärna i kanten av min lärare som märkte att jag inte alls mådde godis. Sen tänkte jag att, eftersom jag ändå är i skolan, och slutar vid 14 snåret, så kan jag lika gärna stanna. Förkylningen börjar gå över, men det har vart en tung vecka.

Igår va jag och sarah på banken, den där människan kläcker ur sig så dumma saker ibland. Hon tror att, när vi är på qlimax så kommer hon bli jätte trött, så trött att hon svimmar, och vi inte kommer märka att hon har svimmat. Så vi kommer stå där och röja, och sen trampa på henne, utan att märka de. Hennes andra teori va att hon skulle bli bortrövad, och bli sexslav i amsterdam. Och bara få 10% av det hon tjänar in.

Igår va det underbara fredag. Jag älskar fredagar. För min del vart det en sväng till MM/Pasta. Jag, Milla, Mongloow och Sarah drog ut för att härja. Där jag också skulle träffa klasspolarn Danne. Det va en helt okej kväll. Sen skulle Mongloow köra mig, och vart arg för att jag tog tag i ratten och försökte veja av vägen. Men jag ansåg att vi hade så tråkigt. Lite spänning måste man ha i tillvaron. Skärpning Mongloow !

Idag är dagen D. Denna dag har vart både efterlängtad och föraktad. Jag, Loow och Milla ska nämligen ha pyjamasparty. Grejen är att man MÅSTE ha fula pyjamas på sig. Men, jag hade inga pyjamas. Så för ett par veckor sen gick jag och Milla ut på pyjamas jakt. Mitt tankesätt är såhär, om jag ändå ska på pyjamas party så måste jag ha riktigt bögiga pyjamas. Det är lixom illa nog att jag ens ska medverka på ett pyjamasparty, så mina rosa pyjamas byxor med tillhörande rosa tröja är lixom bara toppen av detta gayberg. Men, man måste prova allt. Jag har aldrig varit med på ett pyjamasparty. Jag tror det kommer bli skit kul, mula massa godis och va uppe hela natten. Sen måste vi också ha kuddkrig, för det har jag sett att dom har på filmer. Milla har också tvingat mig att jag måste ha mitt hår rakt upp i en tofs. Kommer fan se ut som lilla-my i mumindalen. Hoppas vi skippar den där delen man målar varandras tånaglar. För då kommer min mamma bitch-slapa mig till atmosfären. Bilder på detta evenemang kommer säkerligen nog att publiceras nånstans nära dig. Jag vet inte om man ska vänta med spänning eller bara rent av lida tills man dör.

Jag måste bara fråga... Hur kan man vara så bajsnödig att man nästan tappar analen ? Det va en utav diskusionerna jag och Sarah hade. Hon va nämligen så bajsnödig. Men enligt mig är hennes teori fel. Men det är bara jag.


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: LowLow

Du är en hemsk människa, vi kunde ha dött! :s :( Som straff ska vi sminka dig ikväll.

2008-09-27 @ 17:12:10
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0