Sömnlöshet & Babbel-Maja



Fredag, aa så är det. Men jag måste nog säga att de kändes som fredag typ igår eller i förrgår. Känns inte riktigt som fredag idag. Men det blir nog bra iaf.

Igår efter att jag hade bloggat, så hade jag bestämt mig för att slänga mig till kojs. Hur tror du det gick ? Typ inte alls... Milla spamm-sms:a mig, så jag vart tokig och ringde henne istället. Vilket va ett mindre smart drag av mig. Visst, skit kul att snacka med Milla... Men fan, hon babblar juh i ett. 2 timmar och 22 minuter babblade hon. Och när vi lägger på, så får jag ett sms av henne där HON skyller på MIG ! Att det är jag som pratar så jävligt. Men både jag och milla vet att detta inte riktigt stämmer. Tom Mongloow sa att hon tror att Milla går på tjack eller nått. SÅDESÅ MILLA ! Jävla Slemhinna ! Men jag ska inte klaga för mycket, för hon avslutade med att sjunga en barnvisa för mig innan vi la på. Dessutom lättade Milla på hjärtat och berättade att hon har färgläggningsblock med My Little Pony. Hon slutar aldrig förvåna mig.

Efter det långa samtalet med Milla, så snackade jag lite med Loow. Hon ville självfallet ha en rökvän innan hon skulle lägga sig. Klockan va nu ganska mycket. Samtalet mellan mig och Loow vart dock inte lika långvarigt som med Milla, men jag och Loow kom fram till en och en annan sak. Hon insåg själv igår att nått inte riktigt stämmer i hjärnbalken hos henne. Så skönt, jag vill inte vara den som "breakes the news" lixom.

Efter samtalet med Loow så bestämde jag mig för att försöka sova. Hade lagt mig till rätta och skulle lägga undan mobilen på nattduksbordet. Och på nattduksbordet stog det en stor mugg med ca 1L vatten. Så, kan ni räkna ut resten ? Precis, jag vräker ner hela muggen över bordet och golvet. Så de va bara att dra sig upp, tända lampan, torka upp skiten. Under den tiden de tog mig att torka upp det, så kom det ett antal svordomar. Men det är livets sköna gång.

Nu för tillfället städar och tvättar jag, ni vet juh hur kul det är. Men skiten måste göras. Så nu ska jag dra mig mot tvätten och slänga skiten i torken. Det verkar som att det nalkas party ikväll iaf.

Ät fjärt !


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0