Onsdag idag va?



Aa, tror nog de...


Vad har hänt idag då? Inte mycket. Upp tidigt som vanligt, knata iväg till skolan och göra de man ska göra där. Fast idag va en chill dag i plugget. Började halv 9 med sammhällskunskap. Villket inte va speciellt ansträngande, vi kollade på nyheterna, sen skickade mejl till lite politer med diverse frågor vi hade. Sen va de bara att gå mot matsalen för lite frulle, sen stog de engelska på schemat. Där va de också lungt, vi kollade på en film om hur presidenten John F Kennedy blev mördad... eller iaf deras teorier hur dom tror att han vart mördad. Mycket skummt som ligger bakom det där mordet må jag säga.

Idag var det också planerat ett besök på NA:s tryckeri med klassen. Jätte intressant, like ive never been there before. Så efter besöket så stannade jag och Danne på en fanta med Stefan och snackade lite skit.

Jag känner mig bra trött idag. Milla lyckas juh alltid komma klockan mitt i natten. Men de ok, jag förlåter henne. På tal om "förlåta" så måste jag komma ihåg att lägga in nya låtar på MP3:n.

Nu kom jag i en het debatt med Mamma om presidentvalet som vi ska rösta på. jag kan nästan lova på 100% att Obama blir presidenten. Känner på mig det.

Nu har jag inte tid med de här...


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Teresia

Kuuuuuuul släkt-träff..Muuuuupp :P

2008-10-08 @ 18:30:34
URL: http://teresia87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0