Lördag !



Lördag idag, härligt ! Attans va kallt det är ute idag. Nu märker man att vintern börjar krypa sig på en. Hur var gårdagen då ? Jo, den va helt ok. Satt först hos David, där jag och David enades om att killar borde köpa tjejparfym och tjejer viceversa. Varför undrar då kanske du ? Joo, vårat underlag till denna tanke är för att killar tycker juh att tjejparfym luktar gott, och tjejer tycker att killparfym luktar gott. Så därför ska man göra enligt min och Davids tanke. Eller va tycker du?

Efter GH3 och parfymsnack hos david drog vi oss mot MM där det va ganska soft stämning. Efter stägning på MM vandrade vi över till Pasta och minglade med folket. När dom stängde bestämde vi oss för att dra till Dannie på efterfest, men snabbt efter att vi hade kommit dit var det sängen som gällde.

Dagen idag har vart ganska lugn. När vi vaknade till drog vi till centrum och köpte på oss härligt flottig pizza. Dannie hade sina crave`ings för avocado, så hon köpte massa sånt onyttigt skit. Nu sitter man hemma. Funderar på att antingen slå på en Magnus Betnèr rulle eller se på nån utav Saw filmerna.

Kanske skriver en rad senare om mina tankar och funderingar kring saker.

Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0