Yeeah !



Ring klocka ring... Nej just de, så säger man på nyår. Jag tänkte ringa in de nya året. Men jag tänkte fel.

Today is the day säger jag bara. Fick ett trevligt uppvaknande med presenter och glass imorse. Känner mig som en 10 åring. Men konstigt nog tycker jag om det. Loow sa igår att jag "-iaf har kvar barnasinnet". De känns juh tryggt att höra. Men när hon säger "-I alla fall" = "Aa, du är juh tvär gammal men bra att du kan beté dig som en skitunge åtminstonde". Känns så bra att ha så snälla och omtänksamma vänner som i samma sekund säger grattis, frågar om jag fått några gråa hår och erbjuder sig kisslakan från jobbet. Nu va iofs Kisslakan-historien en sak som grundade sig på nått helt annat. Men varför inte kräma in det lite nu också när jag blivit gammal.

-Grattis kortet jag fick av Mongloow - Vill man inte bara krama henne !?

Ikväll blir det minsan att käka på Paco´s sen vidare mot bion för att se SAW 5 ! Haha, undrar hur många inlägg jag har skrivit om den filmen ? Nån som vet ? Den som räknar alla vinner en fullkornslimpa (ev vinstskatt betalas av vinnaren). Om du har fel antal, så kanske man får tröstpris vilket består av en hård macka.

Efter bion har vi inte riktigt planerat så mycket, men festas ska det göras ! På hög nivå. Vart, när och hur förblir ett äventyr.

Skönt att bli klar med Millas blogg igår. Det vart ett par riktigt intensiva timmar med kodandet. Men gick rätt fort iaf, fortare än vad jag själv hade förväntat mig. Hoppas hon vart nöjd på riktigt, och inte sa att de vart bra bara för att va snäll, haha.

Nehfan, om man ska dra ut och spela en runda golf kanske, eller är jag sugen på en bowling runda ? Ja, de visar sig.

All my real Doggs still kick it wit me
All my down hoes still trickin wit me
All the true bangers know
I ain't never love no hoe


Just keep my name outta your mouth and we can keep it the same
It aint that im too big to listen to the rumors
Its just that im too damn big to pay attention to em
Thats the difference !


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0