Tyngst !



Wiho, nu har jag reserverat biljetterna till Saw 5 ! Så grymt taggad. Biljetterna tog nästan slut på en gång. Och han inne på SF sa att filmen inte alls va så högt prioriterad. Fuck heller att den va. Han har rökt för mycket morötter tror jag. Detta kommer nog bli tyngsta födelsedagen på år. Kan lixom inte blir bättre.

Nu sitter man i plugget och degar. Har världens längsta lunch. Jag längtar hem som stryk. Har fått hem min nya Iphone 3G, wihoo! Då har jag nått att pyssla med ikväll då.

Nån mer än jag som kollade på valvakan igår då ? Jag kollade faktiskt inte på hela, men drog sen igång streamen från CNN som sände live därifrån och vaknade titt som tätt och kollade vad de stog mellan Obama och McCain. Och som jag hade hoppats på så vann Obama. Tung kille de där, My Njiiggaah !!

Nehfan, nu orkar jag inte mer.

Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0