Sängdax



Klockan har precis smekt sig över 23 slaget och jag känner att jag borde lägga mig snart. Även fast jag är sjuker och så, så måste jag upp till skolan imorgon. Har nått möte jag måste gå på. Dessutom är det inte så kul att bara sitta omkring hemma. Hoppas jag får en betydligt bättre sömn inatt.

Ikväll kanske jag ska titta på nya Max Payne filmen när jag går och lägger mig. Problemet är att jag inte sett den förut, så jag kommer tvinga mig själv att titta på hela. Jag har 3 nya rullar på gång in som jag ska se. Max Payne, The Dark Knight (Har sett) och Street Revenge, villket verkar rätt bra.

Jag har också laddat upp magen för natten. Stekte till mina kungliga ägg. Jag ska öppna min egen restaurang där jag bara serverar stekta ägg. Ja, självfallet kan man få mina kungliga mackor med stekta ägg på. Jag mår faktiskt mycket bättre nu. Och min röst börjar arta sig. Lät som en whiskey alkis hela dagen.

Nu ska jag strax förflytta mig mot sängen och slå på Max Payne.



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0