Pimp Juice !



Yeah, word my niggah !

(Brist på annan inledning)

Jahopp, då var det vilodagen söndag då. Söndagen inleddes först att gå lägga sig framåt 05:30 imorse. Efter att jag samlat vuxenpoäng när jag städade. Sen vaknade jag första gången runt 10 snåret av att min envisa syster inte vill göra som hon blir tillsagd. Eftersom mitt humör inte är det allra bästa på morgonen, så skrek jag lite på henne. Vilket hjälpte ett par minuter. Men sen bröt helvetet lös igen. Finns det något jobbigare än skrikande ungar på morgonen ? Okej om det är bebisar och så lixom. Men detta skrik var juh enbart för att hon inte fick som hon ville. Bortskämda snorunge !

När jag och Marcus hade vaknat till lite så bestämde vi oss för att gå på jakt efter frukost. Vilket var perfekt time:at. Då vi skulle gå till köket hade Stefan precis kommit hem med färska baguetter. Så det var bara att mecka upp en feting baguette med ett stort glas mjölk till.

Efter våran lyxiga frukost bestämde vi oss för att göra nått lajbans. Jag satt och pilla lite på burken. Sen hittade jag spelet Unreal Tournament som jag installerade för hundra år sen. Så jag fick en nostalgi begäran och drog igång spelet. Man äger fortfarande lika mycket varje gång. Marcus vart dock smått irriterad mot slutändan när han dog hela tiden. Medans han spelade så drog jag igång min film, The Rock självfallet. Den är för bra. Kan se den hur många gånger som helst.

Sen var det dax för Marcus att dra sig mot bussen. Så vi sa våra farväl  och sedan återvände jag till min rulle. Jag lyckades dock somna till en stund. Sen börjar det frenetiskt ringa i både mobil och hemtelefon. Jag sov, men fortfarande hörde ringandet. Hade dock ingen lust eller energi att röra mig för att svara. Men, det va morsan som behövde hjälp fick jag reda på sen när hon kom in och härja på mig. Så jag fick krypa ur min varma säng och bege mig utåt mot paddocken för att hjälpa henne sätta upp hopp till hästen som hon ska sälja. Några är här och ska provrida hästen.

Idag ska jag kora denna dag till den segaste av dom allra segaste segar dagarna. Det kommer va slapp-faktor på groteskt hög nivå ! Min energi ska max utövas mot en film eller att blunda medans jag vilar. Men inte mycket mer än så. Jag känner hur kroppen bara skriker till mig att jag ska ta det lungt och njuta av tillvaron. Så här sitter jag och sippar coop´s äppeljuice och gungar i takt till lite schysst musik. Jag kanske till och med ska övertala mamma att jag ska låna bilen för en sväng till coop för att införskaffa lite onyttigt att förtära till skymningen. En liten påse godis, eller nej, ännu bättre KESO ! Jaa, keso vill jag ha. Det hade suttit like a glove !

Nu ska jag glida mig vidare för att göra hemliga uppdrag åt FBI.

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: LowLow

Bo, inte godis! Vi ska ju bli fit for fight!

2008-11-09 @ 15:48:03
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Maniak

Men jag skrev juh att jag skulle köra på keso istället :D

2008-11-09 @ 15:49:32
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0