Midnatts städande !



Nu är klockan 5 på morgonen. Och jag vart precis klar med mitt städande jag inledde för säkert 6 timmar sen. Men jag kan nog inte säga att jag vart speciellt över aktiv i mitt städande. Har blivit endel "pauser".

Men lite duktig har jag nog varit. Jag har städat hela rummet, och dessutom tvättat 3 maskiner med tvätt. Jag är helt slut och ska nog sova. Marcus ligger i min säng som en gammal fiskmås och slaggar. Funderar på att fisa honom i ansiktet. Skulle va lite kul.

Idag är det också farsdag. Så grattis alla pappor.

Jag känner mig inte speciellt "bloggig" just nu. Jag måste nog sova. Just de, får juh inte glömma att berätta hur mycket Loow pratar. Altså, de helt sjukt. Hon skulle ringa mig så jag skulle vara hennes rökvän. Men tro inte på att tandtrollet snackar i 3 timmar. Hon maler och maler på bara. Jag får inte en syl i vädret. Så typiskt lollo. När ska detta sluta ? Jag och lollo ska dessutom bli sperma donörer. Jag förklarade för lollo att kvinnor också kan donera. Men hon vill inte riktigt donera sina äggisar. Hon vill bara gå dit och komma i en mugg. Nån som förstår sig på denna kvinna ? Nej, inte jag heller.

Nu måste jag verkligen slagga !

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: LowLow

haha, du skulle ju skriva att jag var tyst hela samtalet igenom! :P

2008-11-09 @ 15:15:38
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, Loow man får inte ljuga, de har mamma sagt !

2008-11-09 @ 15:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0