Kvart över tre ragg...



Yes, de hade isåfall vart dax för det.

Denna kväll har erbjudit ett fett chillpill. Först va man hos Louise där det spelades GH3 och röktes braj. Efter ett par jollar och en och en annan lina så bestämde vi oss för att dra in mot staden. Vårat mål var "pasta" där vi faktiskt hamnade. Enligt mitt tycke var det ganska lungt där. Men våran informationsbyrå sa tidigare att det var "värsta draget" där, men jag nog inte riktigt hålla med om att jag instämde på detta.

Efter vårat besök på pasta stog vi en sväng utanför och bråka med kim och hans ragg en sväng. Efter vi klarat av detta vandrade vi vidare mot grillcorner för att undersöka saker och ting. Vi hängde där en stund innan vi begav oss mot hemrese.

Nu sitter man här och funderar på vad man ska hitta på. Det är juh lixom fredag, känns så lamt att bara dega. Men på ett sätt inte. Min kropp skulle nog behöva ta de lungt en gång tror jag.

Så man ska vell ta och dega framför MSN ett tag, sen blir siktet mot sängen antar jag.

Glad påsk !


Dagens fyllerim: Jag tar gärna en bit arsenik och äter skit, bara du för dig själv behåller ditt hepatit...


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0