Klarpackad !



Nu har jag fått med det mesta, hoppas jag. Har också precis tagit en varm och skön dusch. Nu är det knappt en timma kvar tills vi ska åka. Jag känner att jag börjar bli lite smått trött. Då kanske man lyckas sova lite på tåget. Fast tror jag kommer få massa överskottsenergi när vi väl sätter oss på tåget.

Alla mackapärer är ladda och klara. Ska ta med mig lite skit som tidsfördriv. Lite segt att sitta 14h på en buss. Nu kommer vi iofs festa på den. Men ändå. Jag vet hur segt det är att flyga bara 12h till usa, och nu ska man sitta ännu längre. Men vi kommer nog hitta på sätt att fördriva tid.

Jag försöker komma på om det nått jag har glömt, men tror faktiskt jag fått med allt för en gångs skull. Vore juh faktiskt riktigt lyckat.

Neh, nu måste jag slänga på mig lite kläder, sen börja väcka Skägg-Milla.

Detta va nog sista bloggen tills vi kommer hem på måndag, om vi nu kommer hem. Sakna inte oss för mycket, och va inte så sotis på att du inte får åka. Vi är juh trots allt lite bättre än dig. Sved det ?

Och Mamma, sakna inte oss för mycket heller. Jag vet att du gärna hade velat följa med. Men nästa år kanske. Jag ringer dig när vi är framme <3


Och för er andra, vi ses på Qlimax !



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0