Kass dag !

-OBS: Det är inte jag på bilden, jag lovar...

Idag har vart en totalt kass dag ! Jag vaknade upp flera gånger inatt och kände hur ont jag hade i halsen. Det kändes som det satt en stort äpple i halsen som breddade sig en bit ner mot bröstet. Min kroniska hosta gjorde inte saken skönare. Mådde inte bra alls. Jag tog inte mina första steg förens 14 snåret idag.

-Jag hade juh min sovmössa på mig, men ändå detta haha...

För tillfället har jag inte alls lika ont i halsen. Men jag är sådär "sjuk-seg" i kroppen. Det känns också som att min kropp är överhettad. Så sjukt varmt hela tiden överallt. Aptiten har tvärförsvunnit. Jag har fått i mig en macka idag. Kanske borde tvinga i mig nått. Kanske blir lite piggare då.

Denna dagen har enbart beståt av sängliggning och suttit vid datorn lite då och då. Tyvärr tror jag inte den kommer bli så mycket bättre. Åter till sängliggandet, eller en sväng poker kanske.

Make my day...


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0