Home again !



Jag kom inte så mycket längre än till stan när jag skule till skolan. Jag måste nog säga att denna morgon inte var bland dom roligaste jag haft. Jag var redan försenad till skolan, men tänkte att jag hinner dit iaf. Så jag gör ordning mig, sen knatar bort till bussen. Åker in till stan. Mitt busskort hade gått ut, så va tvungen att köpa ett nytt sånt. Så jag går iväg till stället man köper busskort vid centralen, för min buss går därifrån också. När jag kommer in, så står det en kille som också håller på köper ett busskort. Jag hade inte allt för lång tid på mig innan min buss skulle gå. Så jag står där och trampar omkring lite smått stressad. Men både han och kassörskan krånglar fram och tillbaka. Det vart ständiga missförstånd hela tiden för att han inte va allt för duktig på svenska. Jag ser klockan bara ticka iväg mer och mer. Äntligen va det min tur. Så jag skyndar som bara den. Mitt köp gick fort och smidigt. Men, när jag väl kommer ut för att skynda mot bussen, så har den redan åkt. Den bussen till skolan går ca 1 gång i timmen. Då kände jag bara hur kroppen fylldes av svart hat och ilska. Och det bara ekades "-Nu skiter jag i de här" i skallen.

För att lugna mitt raseri tänkte jag dra en frukost någonstans. Men när jag väl började fundera på vart jag ville äta, så försvan min matlust och hunger. Jag bestämde mig i samma veva att bara skita i att åka till skolan. Finns ingen mening med det hela. Hinner knappt komma dit innan jag slutar. Dessutom ville jag inte förpesta klasspolarna med min ilska och irritation. Utan den fick Milla smaka på istället. Alltid skönt att gråta ut via sms, haha.

Ikväll blir det val vaka för  hela slanten. USA:s president ska röstas fram idag. Jag håller tummarna hårt för min homie Obama. Då kanske vi får lite ordning i det konservativa baklänges landet.

Jag sitter dessutom och lyssnar igenom hela Metallicas nya platta för att få en uppfattning av den. Än så länge tycker jag att låten "The Day That Never Comes" va helt ok. Ska dessutom bli spännande att höra "Unforgiven III" Unforgiven II är juh helt underbar. Bara att hoppas på att 3an håller samma klass.

Jag insåg precis också att jag har en gammal RoboCop rulle på burken man kanske ska se. Snacka om nostalgi. Den är typ från 1987 eller nått. På gränsen till svartvit. Robocop är juh tvärtung. Men, han slår juh inte Batman. Batman är tyngre än tyngst ! Men som alla vet, så är det juh jag som är Batman, eller hur folket.

Neeh, nu orkar jag inge mer. Jag har skit att pula med. Måste ut och skruva lite på min Batmobile.

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: MilloMcrillo

Du, ursäkta miig.. Men Power Rangers.. Hallåå!!!

2008-11-04 @ 15:01:29
URL: http://miiillaa.blogg.se/
Postat av: Maniak

Altså, vill inte göra dig ledsen... Men, jag är Batman. Jag va med i Power Rangers förut, tills jag kom på att jag faktiskt va Batman.... sry

2008-11-04 @ 15:30:46
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0