Goatsex !



Hur ska jag då inleda detta alldeles speciela blogginlägg som Milla så hårt har tvingat mig att skriva !? Jaa, jag vet inte heller.

Jag kan juh iaf börja med att jag och Millzors tog en svängis på stan idag för att jag skulle kika lite julklappar och investera i en parfym. Hur gick då denna resa ?  Jag måste nog säga att Milla intog shoppingkontrollen rätt så fort och bestämde vart vi skulle gå, fastän det var jag som skulle ta med henne på en tur. Jag lyckades inte titta på några julklappar, men en flaska parfym vart det allt. Resten av tiden bestog av att käka buffé på kinamuren och leta mössa till Millas extravaganta huvud. Milla säger att hon har så smal kropp, och att det är därför det ser ut som hon har ett så stort huvud. Ursäkta, men tillåt mig att småle.. HAHA !

Som sagt, det vart inga julklappar. Men hoppas Milla vart glad för att hon fick sin väg igenom SOM VANLIGT !

Just nu sitter jag och Milla med våra tvärsnygga mössor och glor. Vad ska vi göra ? Det är dagens rebusfråga. Den som har ett bra svar vinner en heldag med mig på en promenad längs svartån.

Nu orkar jag inte skriva något mer. Hälsa Mammen !


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0