Flyttkartonger och rosa pyjamas...

All i need...


Veckan som gått har vart både hektisk och lugn. Jag har vart i lägenheten och packat alla saker, och flyttat ut alla möbler. Som tur hade jag Marcus som hjälpte till med hela skiten. Tyngst är han.

I fredags vart det en sväng till pasta först sen vidare mot björnstugan för att träffa mina bangerz. Va riktigt schysst drag där faktiskt, har inte vart där tidigare. Men va lätt värt.

Gårdagen då, jo den bestog av halloween party hos jove. Va riktigt skojsigt och det bjöds även på tvärgoda tacos. Träffa endel nya folk. Fick dessutom spöa på Mongloow ordentligt, efterlängtat kan jag lova. Man kan se det lite som inträdesprovet för att vara en av mina bangerz. Så Milla vet nu va hon har att vänta sig. Men man behöver inte alltid få det på ett fysiskt sätt. Jag har juh talat om för Milla att jag har nått i gärningarna som jag ska utsätta henne för. Hoppas hon pallar trycket.

Det går inte en dag utan att jag tänker på mina efterlängtade datum. Nu den 7e kommer juh nya saw ut. Sen den 22a bär de iväg mot Qlimax. Känns helt overkligt, kommer bli så kul.

Jag känner inte att det är någon "bra blogg-dag" idag. Jag är lite trött och gärnan ligger brevid mig och kollar på tv. Jag har dessutom en tung irritationskänsla idag som jag måste brotta ner snart så jag kan sova i lugn och ro.

Jag kom precis på att jag faktiskt fortfarande sitter i mina rosa pyjamas... vet inte om det är bra eller dåligt. Men dom är sköna iaf. Kanske ska börja använda dom. Oh shit... att jag ens tänker i dom banorna får mig att skrämma mig själv och börja fundera på min läggning. "Pyjamas-Bo"... hmms... aja.

Jag ger upp, jag måste röja lite på rummet och koppla in lite prylar så jag inte får teknik-abstinens.

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: LowLow

haha aa nu äre fan Millas tur! MASSOR! med tanke på att ni var tre stycken som hoppade på mig :P

2008-11-02 @ 23:29:47
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0